Soalan Lazim

Soalan: : Berapa lamakah Love Moon Anion Sanitary Pad boleh digunakan sebelum ditukar yang baru?
Jawapan: Untuk proses pemulihan kemaluan berlaku dengan baik adalah digalakkan menukar pad pada sela 3/4 jam sekali.

Soalan: : Sebanyak manakah Love Moon Anion Sanitary Pad boleh menampung cecair?

Jawapan: Kegunaan Harian 80-100 ml, Kegunaan Malam 100-150 ml, Pantiliner – untuk menampung discaj ketika tidak haid

Soalan: Sejak menggunakan Love Moon Anion Sanitary Pad darah haid saya sangat banyak. Kenapa jadi begitu?
Jawapan: Negative ion yang dikeluarkan oleh LoveMoon akan membantu membaiki peredaran darah. Kelancaran peredaran darah itu menyebabkan darah haid menjadi lebih banyak.
Anion juga membersihkan sisa-sisa darah haid yang telah lama melekat di dinding rahim. Ia akan turut dikeluarkan bersama darah haid anda dan menyebabkan darah menjadi hitam dan berketul-ketul. Ini turut menyebabkan darah haid anda menjadi lebih banyak.
Teruslah gunakan LoveMoon Anion. Berikan sedikit masa dan anda pasti menikmati kesihatan yang lebih baik.

Soalan: Sejak menggunakan Love Moon Anion Sanitary Pad, kitaran haid saya berubah dan tidak betul?
Jawapan: Negative ion yang dikeluarkan oleh LoveMoon akan membantu membaiki peredaran darah. Anda mungkin mengalami masalah rahim dan

Soalan: Ketika tidak haid saya tidak pernah ada discaj dari kemaluan. Tetapi sejak menggunakan LoveMoon Pantyliner, ada discaj yang tidak berwarna atau terkadang berwarna kekuningan. Kenapakah jadi begitu?
Jawapan: Anda tidak perlu terkejut dan risau. Ini adalah situasi yang biasa di dalam proses pemulihan (healing crisis). Itu menunjukkan ada tindakbalas yang berlaku. Terus gunakan LoveMoon Anion.

Soalan: Siapakah yang sesuai menggunakan LoveMoon pad/pantyliner?
Jawapan: Sesiapa sahaja boleh menggunakan LoveMoon pad/pantiliner walaupun anak-anak kecil yang masih tidak berapa pandai menjaga kebersihan kemaluannya.
Amat digalakkan untuk wanita dewasa kerana fungsi-fungsi yang amat baik untuk kesihatan badan. Namun buat masa ini, wanita yang pada peringkat awal kehamilan adalah tidak digalakkan menggunakan LoveMoon Anion
Amat digalakkan untuk wanita yang telah menopause (putus haid) kerana wanita golongan ini mudah mendapat jangkitan kemaluan, sakit kepala/migrain, gatal-gatal dan banyak lagi masalah yang berkaitan dengan menopause.


Soalan: Adakah Love Moon Anion Sanitary Pad selamat untuk wanita yang hamil?

Jawapan: Wanita yang pada peringkat awal kehamilan TIDAK digalakkan mengguna LoveMoon Anion. Ini bukanlah atas sebab ianya merbahaya kepada kandungan tetapi lebih kepada ketiadaan data saintifik tentang kesan baik & buruk penggunaannya terhadap wanita yang masih pada trimester pertama kehamilan.

Soalan: Apakah faedah yang diperolehi dengan menggunakan Love Moon Anion Sanitary Pad

Jawapan: LoveMoon Anion Sanitary Napkin adalah cara semulajadi untuk memulihkan jangkitan kemaluan dengan cara mengeluarkan oksigen dengan banyak di bahagian kemaluan. Oleh kerana kebanyakan jangkitan kemaluan disebabkan oleh bakteria anaerobik yang alah kepada kepekatan oksigen yang tinggi maka bakteria ini dengan mudahnya dihalang untuk terus membiak dan dimatikan. Kemaluan akan menjadi bertambah sihat tanpa kehadiran bakteria penyebab jangkitan ini.

Soalan: Kenapa perlu renjiskan air pada permukaan hijau di Love Moon Anion Sanitary Pad/Pantiliner sebelum memakainya?
Jawapan: Air yang direnjiskan di permukaan pad/pantiliner adalah untuk mengaktifkan ion negative = anion.

0 comments:

 
sukahatie@yahoo.com | © 2007 Template R.C.