PENGALAMAN SAYA..

Assalamualaikum..

Mengenali Pad ni selama lebih kurang 3 bulan. Saya kenal/jumpa pad ni..masa saya pergi umrah pada awal Jun 2009 dari seorang Kakak yang saya kenal di Makkah, dia secara x sengaja menunjukkan pad ini dan menceritakan kebaikan pad ini terutama berkaitan dalaman wanita/lelaki.

Memandangkan mak saya ada masalah rahim dan selalu x sihat..saya minta beli untuk bagi mak cuba pad tu..tp dia x bawa stok ke Makkah(pergi Makkah pun sbb nak beribadat). Pendekkan cerita, balik dari Umrah..saya terus order pad ni untuk kegunaan mak saya pada asalnya...

Alhamdulillah..sebulan mak saya pakai pad ni..saya update dari jauh jer..sbb saya di Sarawak...mak saya di utara Semenanjung Malaysia..

KESAN LEPAS MAK SAYA PAKAI :
Mak saya selalu :
panas dalam kepala pada malam hari (tdk blh tidur) = OK
Mesti demam/sakit kepala kalau buat tugasan yang berat = OK
x lalu makan nasi = OK
Mesti demam kalau travelling = OK
Kaki dan badan selalu lenguh dan cepat letih = OK
masalah rahim = bertambah baik..tapi belum baik sepenuhnya, sbb dah lama mak saya sakit. (sblm ni da byk tmpt pergi tp x ok)

Alhamdulillah, memandangkan mak saya semakin cergas bila pakai pad ni..saya pun cuba la..alhamdulillah..mmg ada perubahan pada diri saya..migrain = OK, Selalu letih = OK dan dalaman wanita pun ok...
Saya akan sediakan pad ini untuk mak saya secara berterusan, saya nak mak saya sihat dan terus pakai pad ini sehingga penyakit rahimnya ok..Insyallah....tq kak Norly sbb kenalkan saya ngan pad ni...

Jadi, di sini saya nak berkongsi dengan anda semua..kalau ada masalah dalaman/rahim/migrain/angin dalam badan..cubalah gunakan pad ini secara berterusan..berusahalah sebelum terlambat...hanya kita yang tahu masalah tubuh badan dan dalaman kita dan Allah akan bersama-sama hambanya yang sentiasa berusaha dan tidak kenal putus asa...

Insyaallah....

sukahatie@yahoo.com

0 comments:

 
sukahatie@yahoo.com | © 2007 Template R.C.